اسلایدر

دیـــــــر رســــــیــــــــــم








کلبه تنهایی

 

وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت

فهمیدم که گاهی

هرگز نرسیدن بهتر است از دیر رسیدن. . .

این روزا واقعا تنهام. حالم اصلا خوب نیست.

خدایا منم ، همون بنده گناهکارت.

خواهش میکنم جوابم دعاهامو بده.

کاش می فهمید که چقدر دوسش دارم

صبورترین عاشقت.....



نظرات شما عزیزان:

سمیه
ساعت13:25---8 اسفند 1391
وبلاگتون خیلی محشره دستتون درد نکنه

سارا
ساعت20:34---13 تير 1391
سلام داداش امیر وبلاگت خیلی عالیه

مهرزاد
ساعت14:13---16 ارديبهشت 1391
من که تنها تو را دارم.

از تمام دار دنیا فقط تو را می خواهم

تو تنها آرزوی من هستی….

به اندازه ی تمام آرزوهایم که تنها تویی

به اندازه ی تمام دنیایی که می خواهم دنیا نباشد و تنها تو برای من باشی

به اندازه ی همان تنهایی که یا تنها با تو هستم یا تنها به یاد تو هستم


h.h
ساعت20:22---15 ارديبهشت 1391
سلام کاکا

سلام داداش،
ساعت20:20---15 ارديبهشت 1391


زرتشت
ساعت15:12---6 ارديبهشت 1391
خیلی قشنگه
پاسخ:دمت گرم


m
ساعت19:13---1 ارديبهشت 1391
عکس که زدی خیلی جالب ووبلاگت توپ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:45 توسط امیر علی |




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : dashtchat.ir